![]() |
BROS puikiai žinomi preparatai nuo vabzdžių ir graužikų. Produktai nuolat tobulinami ir testuojami tiek laboratorijose, tiek ir natūraliomis sąlygomis. Visi produktai yra aukščiausios kokybės. BROS kiekvienais metais stengiasi į rinką paleisti vis naujų produktų skirtų mūsų apsaugai ir kuri būtų draugiška aplinkai. |
![]() |
«Bielita-Viteks» turi virš 100 prekės ženklų, virš 50 linijų, virš 600 kosmetinių priemonių, gaminamų įvairių natūralių komponentų pagrindu, pavadinimų. Kompanijos pranašumai: platus asortimentas - nuo kojų priežiūros iki plaukų priežiūros priemonių ; vartotojų grupės - nuo kūdikių iki senyvo amžiaus žmonių; vyrams ir moterims; produkcijos kokybė aukštesnė už kainas! |
![]() |
Jau daugiau nei 29 metus kompanijos produktai yra parduodami daugiau nei 70 pasaulio šalyse. Ilgametė patirtis, ištikimybė aukštos kokybės produkcijos už prieinamą kainą politikos principams ir efektyvumo garantija leido įgyti vartotojų pasitikėjimą. Skiriamas ypatingas dėmesys inovacijoms, pakuočių dizainui, optimaliam kainos ir kokybės santykiui, greitai reaguojama į kintančias rinkos tendencijas. Kompanija gamina kosmetiką, kuri atitinka vartotojų poreikius ir lūkesčius, padeda mums atskleisti grožio paslaptis. |
![]() |
Bendrovė turi platų kosmetikos ir burnos priežiūros produktų asortimentą. Kosmetikos rinkoje ji jau beveik 20 metų ir gamina produktus vartotojams iš Baltarusijos, Rusijos, Ukrainos, Kazachstano, Uzbekistano ir kitų NVS šalių, Baltijos valstybių, taip pat Vokietijos. |
![]() |
Ji buvo įkurta 2000 metais. Bendrovė Stella Pack markių Stella Pack, Sweet Home ir Anna Zaradna platintojas. Naudojamos šiuolaikinės technologijos užtikrina aukščiausią gaminių kokybę. |
![]() |
Mesauda Milano yra jauna ir dinamiška kompanija, kuri siekia išsiskirti profesionalumu ir gebėjimu pateikti vartotojui tik geriausias kosmetikos pramonės inovacijas už konkurencingą kainą. Jų darbas atliekamas kasdien su aistra ir atsidavimu. Mesauda Milano padarė gamybos procesą jos pagrindine prerogatyva. Pagrindinis kompanijos tikslas - užtikrinti galutiniam vartotojui aukštą produkto kokybę, madingų spalvų ir formulių derinį, funkcinę, jaunatvišką ir patrauklią pakuotę. Mesauda Milano filosofijoje glūdi principas, pagal kurį grožis - tai teisė, kuri leidžia derinti meno estetiką su sveikatos apsauga ir pagarba išskirtinių bruožų įvairovei. |
![]() |
„Markell" - egzistuoja nuo 1993 metų. Šiandien - tai sėkmingas kosmetikos prekinis ženklas, kuris vystosi ir auga XXI amžiaus tempu. Kuriama kosmetika atitinka visus šiuolaikinio gyvenimo keliamus reikalavimus. Žymiausių Europos gamintojų inovacinių komponentų, pakuočių ir žaliavų naudojimas užtikrina profesionalios kokybės kosmetinių priemonių gamybą. Rezultatas - nuolat didėjantis „Markell" galutinių vartotojų skaičius ir kosmetikos rinkos profesionalų teigiami atsiliepimai. |